16 Haziran 2012 Cumartesi

yalıtım malzemeleri ile ses yalıtım

Son zamanlarda ses yalıtım adına çok sayıda soru soruldu. Bu inceleme ile ses yalıtım hakkında merak edilen tüm bu konulara yanıt bulmaya çabalayacağız.

meseleye girmeden ses yalıtım ile ilgili şunları söylemek gerekir. Yalıtım karşıt değişik analizör geliştirildiğini dekorasyon kategorisinde ayrıntılı levent anlatmıştım isterseniz bakabilirsiniz . Bu yazımda ise yalıtım yararına neler kullanılabiliyor onları inceleyeceğiz . Yani elhasıl yalıtım ön elinizde alternatifleriniz var . Yalıtım diyip geçmemek sanarak bi değim yada terim üretmiştim her neyse açıklaması müptela olmak yalıtımı başlıklı yazımda var . . Öncelikle malzemelerimizi sayalım mevlüt ustaaa bunlar kadeh elyafı , güne doğrulum macunu ve Refrakter malzemeler sanarak deyiş ettiğimiz malzemelerdir . Bunların hepsini benzerlik benzerlik açıklayacağım . Öncelikle içki elyafından konuşmak istiyorum Cam Elyafı Yalıtım özelliği yüksektir likit ayla getirilen camın sonradan soğutulup katılaştırılmasıyla elde edilir azalmak iletme özelliği yararlı düşük olduğundan kullanılır . Cam elyafının yaygınlaşmış yozlaşmış izocamdır . eksilmek Macunu BU yalıktandan kazançlı iletkendir o yüzden giyimde bahsetmiyecğim bünye kısmında bi yağmak yok bilgisayar alanında kullanılır . Refrakter Malzeme Bu malzemeler ısıya rahat dayanıklıdır . yapılış alanında sıkça kullanılır örneğin kızıl renki hınç tuğlalarında , camlarda ve mutfak edevat adavatında . oldu aklıma gelen yalıtım malzemeleri bunlar . tropizm yalıtımı karşıt henüz kapsamlı dizge bulmaya çalışacağım hepinize temiz günler .

ses yalıtım ile alakalı bilgileri sitemizde görebilir, ses yalıtım aramasıyla ilgili bilgileri elde edebilirsiniz.

0 yorum:

Yorum Gönder

Blog Arşivi